ΑΠΘ: Φοιτήτρια ιατρικής διαγνώστηκε θετική στον κορονοϊό
Τις τελευταίες ώρες γίνεται έλεγχος και στις υπόλοιπες συμφοιτήτριές της με τις οποίες ήταν μαζί στην πρακτική άσκηση.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με κορονοϊό διαγνώστηκε μια φοιτήτρια της Ιατρικής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για φοιτήτρια τρίτου έτους η οποία έκανε την πρακτική της σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης. Η κοπέλα δεν έχει συμπτώματα και παραμένει στο σπίτι της. Αυτό είναι το πρώτο επιβεβαιωμένο κρούσμα στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Όπως εξήγησε ο πρόεδρος του τμήματος Ιατρικής Αστέριος Καραγιάννης, η φοιτήτρια έκανε την πρακτική της άσκηση και ενδεχομένως από εκεί να μολύνθηκε με τον ιό. Τις τελευταίες ώρες γίνεται έλεγχος και στις υπόλοιπες συμφοιτήτριές της με τις οποίες ήταν μαζί στην πρακτική άσκηση.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



