Κορονοϊός: Δύο νεκροί μέσα σε λίγες ώρες - 165 τα θύματα της πανδημίας στην Ελλάδα
Δύο νεκροί μέσα σε λίγες μόλις ώρες καταγράφηκαν σήμερα στην χώρα από την πανδημία του κορονοϊού.
Την μάχη με τον κορονοϊο έχασε στις 11:30 το πρωί της Δευτέρας μια 66χρονη γυναίκα, η οποία νοσηλευόταν στο νοσοκομείο ΝΙΜΤΣ. Η 66χρονη, που αποτελεί το 165ο θύμα της πανδημίας στη χώρα μας, έπασχε από καρκίνο του παχέος εντέρου.
Υπενθυμίζεται πως ένας ακόμη άνδρας, τα ξημερώματα της Δευτέρας, ηλικίας 71 ετών κατέληξε στις 21:15 το βράδυ της Κυριακής στο νοσοκομείο «Σωτηρία». Ο άτυχος ηλικιωμένος έπασχε από υποκείμενα νοσήματα.
Διαβάστε ακόμη
Η κυβέρνηση «επικήρυξε» τον λαγοκέφαλο με 5,33 ευρώ το κιλό - Ποιες περιοχές αφορά
«Νόμιζα ότι θα πεθάνω»: Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες για τα φονικά 7,5 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα
Τι δείχνουν τα στατιστικά των πανελληνίων εξετάσεων: Η μεγάλη «σφαγή» και τα μαθήματα - εκπλήξεις
Παράδοση ή σεξισμός; Η παραλία που χωρίζει άνδρες και γυναίκες... με τοίχο και διχάζει το κοινό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



