«Πράσινο φως» για τη χορήγηση πλάσματος σε σοβαρά νοσούντες από κορονοϊό
Σε όποιον χορηγείται πλάσμα με oυσία από ασθενή που έχει αναρρώσει, μειώνει τόσο τον χρόνο παραμονής στη ΜΕΘ, όσο και τη θνησιμότητα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Πράσινο φως» για να ξεκινήσει η θεραπεία με πλάσμα, με αντισώματα δηλαδή όσων έγιναν καλά από τον κορονοϊό σε όσους νοσούν, είχε ανακοινώσει πριν από μερικές ημέρες ο καθηγητής Σωτήρης Τσιόδρας.
Ο καθηγητής λοιμωξιολογίας, ανέφερε ότι θα ξεκινήσει άμεσα η χορήγηση αντισωμάτων μετά από πλασμαφαίρεση από ασθενείς που νόσησαν και έγιναν καλά.
Έχει παρατηρηθεί πώς σε όποιον χορηγείται πλάσμα με oυσία από ασθενή που έχει αναρρώσει, μειώνει τόσο τον χρόνο παραμονής στη ΜΕΘ, όσο και τη θνησιμότητα.
Δεκάδες εθελοντές που έχουν αναρρώσει μπορούν να γίνουν δότες πλάσματος και η μελέτη θα διαρκέσει τουλάχιστον 20 μήνες, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΕΡΤ.
Δείτε αναλυτικά στο παρακάτω βίντεο:
Διαβάστε ακόμη
Η κυβέρνηση «επικήρυξε» τον λαγοκέφαλο με 5,33 ευρώ το κιλό - Ποιες περιοχές αφορά
«Νόμιζα ότι θα πεθάνω»: Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες για τα φονικά 7,5 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα
Τι δείχνουν τα στατιστικά των πανελληνίων εξετάσεων: Η μεγάλη «σφαγή» και τα μαθήματα - εκπλήξεις
Παράδοση ή σεξισμός; Η παραλία που χωρίζει άνδρες και γυναίκες... με τοίχο και διχάζει το κοινό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



