Νοσοκομείο Κοζάνης: Δύο νέα κρούσματα κορονοϊού σε εργαζόμενους
Και οι δύο εργάζονται στην Παθολογική Κλινική, όπου είχε εντοπιστεί ένα ακόμα κρούσμα πριν δύο μέρες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δύο νέα επιβεβαιωμένα κρούσματα κορωνοϊού εντοπίστηκαν σε εργαζόμενες του νοσοκομείου Κοζάνης. Όπως είπε στο ethnos.gr ο πρόεδρος των εργαζομένων στο νοσοκομείο Κοζάνης, Δημήτρης Ντέντης, οι δύο γυναίκες εργάζονται ως βοηθοί θαλάμου στην παθολογική κλινική του νοσοκομείου.
Υπενθυμίζεται ότι στην ίδια κλινική είχε εντοπιστεί πριν από δύο μέρες ένα ακόμα κρούσμα, σε νοσηλεύτρια, η οποία κατά τον κ. Ντέντη είχε συχνή επικοινωνία με τις δύο βοηθούς θαλάμου.
Οι δύο εργαζόμενες τέθηκαν σε κατ’ οίκον περιορισμό, ενώ η κατάσταση της υγείας τους είναι καλή σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες. «Από χθες ζητήσαμε να ξεκινήσει άμεση η ιχνηλάτηση όλων των επαφών, ώστε να προλάβουμε τη διασπορά του ιού εντός του νοσοκομείου.
Αυτήν τη στιγμή περιμένω ενημέρωση γύρω από το συγκεκριμένο θέμα, αν τελικά ξεκίνησε η ιχνηλάτηση ή όχι», αναφέρει ο κ. Ντέντης.
Ο ευρωπαϊκός καύσωνας έρχεται στην Ελλάδα - Η προειδοποίηση του Παγκόσμιου Μετεωρολογικού Οργανισμού
Μεγαλείο ψυχής: 87χρονη που έχασε τα δυο παιδιά της σε τροχαίο δώρισε ασθενοφόρο στο ΕΚΑΒ
«Ήμουν έτοιμη να φύγω»: Η ιστορία μιας γυναίκας που επέλεξε την υποβοηθούμενη ευθανασία μετά από δεκαετίες αφόρητου πόνου
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



