Στο αυτόφωρο οι οδηγοί ΚΤΕΛ που μεταφέρουν επιβάτες χωρίς τα απαραίτητα έγγραφα
Στόχος να μείνουν όλοι στο σπίτι κατά την περίοδο του Πάσχα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Έγγραφο με το οποίο ειδοποιούνται οι οδηγοί των λεωφορείων των ΚΤΕΛ πως θα οδηγούνται στο αυτόφωρο σε περίπτωση που εντοπιστούν να μεταφέρουν εκτός Αττικής άτομα τα οποία δεν έχουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά για το ταξίδι, εστάλη από το πρωί στα ΚΤΕΛ της Αττικής.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Μίνας Καραμήτρου για το OPEN, ενημερωμένο είναι και το υπουργείο Μεταφορών, ενώ γίνεται πια ξεκάθαρο ότι θα ληφθεί κάθε μέτρο ώστε την περίοδο του Πάσχα να μείνουμε όλοι σπίτι και να κλείσει και η παραμικρή χαραμάδα που μπορεί να έχουν ανακαλύψει κάποιοι για να περάσουν το Πάσχα στο χωριό.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




