Κορονοϊός: Μήνυμα της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. στους πολίτες - «Είμαστε δίπλα σας»
«Διανύουμε μια πολύ κρίσιμη περίοδο, δίνουμε ένα τεράστιο αγώνα όλοι μαζί και για να το ξεπεράσουμε χρειάζεται υπευθυνότητα και κατανόηση απ όλους μας»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το δικό τους μήνυμα προς τους πολίτες έδωσαν οι αστυνομικοί της ομάδας Δ.ΙΑΣ. μέσω της κάμερας του OPEN TV από τον Άγιο Παντελεήμονα όπου πραγματοποιούν εντατικές περιπολίες.
Ολόκληρο το μήνυμα
«Βρισκόμαστε στη πλατεία του Αγίου Παντελεήμονα, όπως βλέπετε είναι ήσυχα τα πράγματα. Θέλω να παρακαλέσω όλους του πολίτες να παραμείνουν στα σπίτια τους, είμαστε εμείς έξω γι αυτούς. Διανύουμε μια πολύ κρίσιμη περίοδο, δίνουμε ένα τεράστιο αγώνα όλοι μαζί και για να το ξεπεράσουμε χρειάζεται υπευθυνότητα και κατανόηση απ όλους μας», αναφέρει ο αστυνομικός της Ομάδας ΔΙΑΣ και συνεχίζει:
«Ως αστυνομικός της ομάδας ΔΙΑΣ θα ήθελα να δώσω ένα μήνυμα στην κοινωνία, σε όλους του πολίτες να αισθάνονται ασφαλείς. Είμαστε δίπλα τους περιπολούμε κάθε μέρα. το μόνο που χρειάζεται είναι να τηρήσουμε τα μέτρα περιορισμού της κίνησης».
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Βίντεο ντοκουμέντο: Τέσσερις νεαροί ληστεύουν 18χρονα δίδυμα στο μετρό - Άρπαξαν σταυρούς με τη βία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



