Κορονοϊός: 17ος νεκρός, υπέκυψε άνδρας στο Σωτηρία
Νοσηλευόταν με υποκείμενα νοσήματα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Λίγες ώρες μετά το θάνατο του 64χρονου στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Πάτρας, υπέκυψε άλλος ένας άνδρας, ο οποίος νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο Σωτηρία.
Σύμφωνα με όσα μετέδωσε το Open TV πρόκειται για έναν 78χρονο που αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας. Προς το παρόν, δεν υπάρχει επιβεβαίωση από το υπουργείο Υγείας, το οποίο αναμένεται να τοποθετηθεί αργότερα για την κατάσταση νεκρών και νοσούντων.
Την Κυριακή ακόμα δύο άνθρωποι είχαν προστεθεί στη λίστα όσων έχουν χάσει τη ζωή τους από τον κορονοϊό. Σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας, τα νέα επιβεβαιωμένα κρούσματα του κορονοϊού στην Ελλάδα ήταν 94, την Κυριακή (22/3), ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό στα 624.
Διαβάστε ακόμη
Παραιτήθηκε από τη βρετανική πρωθυπουργία o Κιρ Στάρμερ - Ποιος αναμένεται να τον διαδεχθεί
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



