Κοροναϊός: Στην Πειραιώς δούλευε η 40χρονη που διαγνώστηκε θετική στον ιό
Ποια μέτρα έλαβε η διοίκηση της τράπεζας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Τράπεζα Πειραιώς εξέδωσε ανακοίνωση και αναφέρει πως ενημέρωσε τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) ότι εργαζόμενός της στο κτήριο της οδού Αμερικής 4 διαγνώσθηκε με τον ιό COVID-19. Άμεσα ενεργοποιήθηκε το σχετικό σχέδιο που είχε ήδη καταρτισθεί από την Τράπεζα για το θέμα σε συνεργασία με τον Ε.Ο.Δ.Υ.
Εφαρμόζοντας το σχετικό πρωτόκολλο, συγκλήθηκε σύσκεψη με κλιμάκιο του Ε.Ο.Δ.Υ. και υλοποιούνται τα ακόλουθα μέτρα για καθαρά προληπτικούς λόγους:
- απολύμανση στο κτήριο Αμερικής 4 την Παρασκευή 28/02/2020
- εκκένωση του ορόφου του κτηρίου, στο οποίο εμφανίσθηκε το κρούσμα του ιού για τις επόμενες 14 ημέρες.
- εργασία από το σπίτι για το διάστημα των 14 ημερών για τους εργαζομένους στον όροφο όπου εμφανίσθηκε το κρούσμα
- εφαρμογή των οδηγιών του Ε.Ο.Δ.Υ. www.eody.gov.gr.
Η Τράπεζα Πειραιώς δρα με σταθερό γνώμονα την ασφάλεια των εργαζομένων της, ενώ με την εφαρμογή του σχεδίου επιχειρηματικής λειτουργικής συνέχειας, διασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία της.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




