ΕΠΑΛ Καβάλας - κοροναϊός: «Πέρασαν από ελέγχους τα παιδιά, είναι καλά στην υγεία τους»
Διαβεβαιώσεις από την επικεφαλής της σχολικής εκδρομής για την υγεία των μαθητών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Διευθύντρια του 4ου ΕΠΑΛ Καβάλας, το οποίο ταξίδεψε στην Σικελία και υπήρχε έκδηλη αγωνία για τους μαθητές και το ενδεχόμενο να έχουν προσβληθεί από τον κοροναϊό, ξεκαθάρισε ότι «περάσαμε από ιατρικούς ελέγχους στην Σόφια και τα παιδιά είναι καλά στην υγεία τους».
Για την εμπειρία τόσο της ιδίας όσο και των μαθητών από το αλησμόνητο πλέον ταξίδι στην Σικελία, λόγω της έξαρσης των κρουσμάτων του κοροναϊού μίλησε στο «enanews.gr» η διευθύντρια του 4ου ΕΠΑΛ Καβάλας Αγγελική Καρανάσιου. Η ίδια τόνισε ότι όλοι πέρασαν από ιατρικούς ελέγχους στην Σόφια της Βουλγαρίας ενώ αυτή την ώρα επιστρέφουν στην Ελλάδα.
Διαβάστε ακόμη
Σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα: 32 νεκροί ο πρώτος απολογισμός - Πάνω από 700 τραυματίες και εικόνες χάους
Τραγωδία στην Καλλιθέα: 17χρονος έπεσε νεκρός από μαχαιριά σε συμπλοκή 10 ατόμων
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




