Ερχεται ηλεκτρονικό εισιτήριο για τα ΚΤΕΛ της περιφέρειας
Το έργο θα χρηματοδοτηθεί από πόρους του Ειδικού Λογαριασμού Εισφοράς 1% από τις ακαθάριστες εισπράξεις των ΚΤΕΛ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Ηλεκτρονικό εισιτήριο θα έχουν και τα αστικά ΚΤΕΛ της Περιφέρειας έως το τέλος του 2020, ύστερα από έγκριση της πρότασης της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αστικών Συγκοινωνιών (ΠΟΑΣ) για την εγκατάσταση συστήματος ενοποιημένου ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα αστικά ΚΤΕΛ Α.Ε. και στα αστικά ΚΤΕΛ από τον υφυπουργό Μεταφορών, Γιάννη Κεφαλογιάννη.
Το έργο θα χρηματοδοτηθεί από πόρους του Ειδικού Λογαριασμού Εισφοράς 1% από τις ακαθάριστες εισπράξεις των ΚΤΕΛ, με διάθεση ποσού 745.023 ευρώ και αφορά στη δημιουργία των ψηφιακών υποδομών, ώστε να λειτουργήσει το ηλεκτρονικό εισιτήριο στα 32 Αστικά ΚΤΕΛ της επικράτειας με την εξαίρεση αυτών της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, τα οποία δεν εκπροσωπούνται από την Ομοσπονδία.
Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την ανάπτυξη της μηχανογράφησης και του απαιτούμενου τεχνικού εξοπλισμού, καθώς και την άδεια χρήσης του λογισμικού για τη διαχείριση της βάσης δεδομένων.
Στόχος είναι εκτός της αναβάθμισης των υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό και ο καλύτερος έλεγχος των εσόδων και της επιδοματικής πολιτικής στις αστικές συγκοινωνίες των πόλεων της περιφέρειας.
Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος της ΠΟΑΣ, Καλλέργος Βουλγαράκης στο «ethnos.gr», ήταν αίτημα πολλών υπουργείων, τα οποία εξασφαλίζουν μειωμένο ή μηδενικό κόμιστρο για τις μετακινήσεις ορισμένων κοινωνικών ομάδων με τα ΚΤΕΛ, η καταγραφή των μετακινήσεων των ωφελουμένων ώστε να υπάρχουν στοιχεία ανά κατηγορία: «Με το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα έχουμε έγκυρα στοιχεία. Ύστερα από τη σημερινή υπογραφή, θα προχωρήσουμε άμεσα στην υλοποίησή του».
Στόχος είναι το νέο σύστημα να εφαρμοστεί από το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς. Γι΄αυτό και άμεσα θα υπάρξει ενημέρωση ώστε να φανεί το ενδιαφέρον της αγοράς και να αποφασιστεί εάν το έργο θα προχωρήσει με διαγωνιστική διαδικασία ή απευθείας ανάθεση με το πρώτο σενάριο να εμφανίζεται ως πιθανότερο.
Η Ομοσπονδία επιθυμεί το σύστημα που θα αναπτυχθεί να είναι κάτι αντίστοιχο με αυτό που εφαρμόζεται στην Αθήνα από τον ΟΑΣΑ και να στηρίζεται κυρίως σε προσωποποιημένες κάρτες.
Η εφαρμογή του, πάντως, δε θα επιφέρει αλλαγές στο κόμιστρο καθώς θα διατηρηθούν τα δύο αντίτιμα για τις ισάριθμες ζώνες, με βάση τις οποίες τιμολογούν τα αστικά ΚΤΕΛ. Υπενθυμίζεται ότι το ύψος του εισιτηρίου είναι σήμερα 1,20 ευρώ για τη ζώνη 1 (0-7 χιλιόμετρα απόσταση) και 1,70 ευρώ για τη ζώνη 2 (7-13 χιλιόμετρα απόσταση).
Ερευνητές ανέπτυξαν ακουστικά που μπορούν να εντοπίσουν πρώιμα σημάδια Αλτσχάιμερ - Πώς λετουργούν
Κατά της διαγραφής Σαμαρά ο Καραμανλής: Η κριτική δεν αντιμετωπίζεται με πειθαρχικά μέτρα - Δεν με ενδιαφέρει η Προεδρία
Εορταστικό ωράριο 2024: Πότε ξεκινάει - Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα μαγαζιά
Σε τροχιά κλιμάκωσης ο πόλεμος στην Ουκρανία; Το επόμενο βήμα του Πούτιν, τα πυρηνικά και ο παράγοντας Τραμπ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr