Μετρό: Σάλος με διαφήμιση κατά των αμβλώσεων
Oι επιβάτες «ανεβάζουν» στα social media φωτογραφίες της αφίσας κάνοντας λόγο για «οπισθοδρόμηση» και για φαινόμενα που γυρνούν την Ελλάδα δεκαετίες πίσω🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά ┋
Σάλος έχει προκληθεί με μία νέα διαφημιστική καμπάνια που φιλοξενεί η ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) σε σταθμούς και συρμούς του μετρό, η οποία στην αυγή του 2020 έχει ως σύνθημα «διάλεξε τη ζωή» περνώντας ένα ξεκάθαρο μήνυμα για τον περιορισμό των αμβλώσεων, οι οποίες αποτελούν στη χώρα μας κατοχυρωμένο δικαίωμα από το 1986, όταν και είχε ψηφιστεί από την τότε κυβερνηση του ΠΑΣΟΚ.
Από νωρίς σήμερα το πρωί, οι επιβάτες του μετρό «ανεβάζουν» ο ένας μετά τον άλλον στα κοινωνικά δίκτυα φωτογραφίες της αφίσας κάνοντας λόγο για «οπισθοδρόμηση» και για φαινόμενα που γυρνούν την Ελλάδα δεκαετίες πίσω. Στην αφίσα απεικονίζεται ένα έμβρυο 10 εβδομάδων, ενώ φέρει την υπογραφή «Αφήστε με να ζήσω» από το Κίνημα υπέρ της Ζωής, παραπέμποντας και σε σχετικό σύνδεσμο στο διαδίκτυο.
Η συγκεκριμένη πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια ξεκίνησε σήμερα και είναι προγραμματισμένο να παραμείνει στα ειδικά διαφημιστικά πλαίσια για διάστημα 14 ημερών, δηλαδή έως τις 26 Ιανουαρίου 2020. Εχει τοποθετηθεί σε 31 πλαίσια σε 17 σταθμούς του μετρό.
Συμφωνα με πηγές της εταιρίας, τη διαφήμιση έχει ζητήσει ο κοινωφελής φιλανθρωπικός σύλλογος «Πανελλήνια Ενωση Φίλων των Πολυτέκνων». Το κόστος που έχει πληρωθεί στη ΣΤΑΣΥ για την προβολή των μηνυμάτων αυτών για δύο εβδομάδες δεν έχει γίνει γνωστό, αλλά είναι χαμηλότερο από τις εμπορικές διαφημίσεις καθώς ακολουθεί το τιμολόγιο των Μη Κερδοσκοπικών Φορέων που είναι σημαντικάμειωμένο σχεδόν κατά 50%.
Γεγονός είναι, πάντως, ότι η συγκεκριμένη καμπάνια με την αφίσα που έχει προκαλέσει την οργή των περισσότερων επιβατών του μετρό, καθώς αφορά ένα ευαίσθητο ζήτημα, το οποίο στη χωρα μας έχει λυθεί εδώ και δεκαετίες, «δεν πέρασε καν από το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας προκειμένου να λάβει σχετική έγκριση», όπως επισημαίνει στο ethnos.gr ο πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ, Σταύρος Στεφόπουλος, ο οποίος δηλώνει αντίθετος με την απόφαση της εταιρίας.
Η καμπάνια δεν θα σταματήσει
Κι αυτό, γιατί όπως υποστηρίζουν πηγές της ΣΤΑΣΥ θεωρήθηκε από το εμπορικό τμήμα ότι δεν πρόκειται για κάτι που προκαλεί το κοινό αίσθημα. Ωστόσο όπως προκύπτει από τις αντιδράσεις, αυτή η εκτίμηση αποδείχτηκε εντελώς λανθασμένη. Εως τώρα δεν υπάρχει κάποια ένδειξη από την εταιρία ότι η καμπάνια θα σταματήσει και οι συγκεκριμένες αφίσες θα «κατέβουν», καθώς, όπως επισημαίνεται εάν μια διαφήμιση δεν προκαλεί το δημόσιο αίσθημα, δεν μπορεί να αποκλειστεί.
Πηγές της ΣΤΑΣΥ υπενθυμίζουν ότι αντιδράσεις είχαν προκαλέσει και τα μηνύματα στο μετρό με φωτογραφίες ζώων και σύνθημα «Δες ποιον έφαγες σήμερα» στο πλαίσιο της vegan εκστρατείας το 2018 καθώς επίσης και για το Athens Pride, την εβδομάδα υπερηφάνειας στην Αθήνα την πρώτη από τις πέντε χρονιές που φιλοξενήθηκε η αφίσα στο μετρό. Να σημειωθεί, πάντως, ότι άτομα που γνωρίζουν τα εσωτερικά της ΣΤΑΣΥ σημειώνουν ότι το συγκεκριμένο ζήτημα είχε περάσει από το Διοικητικό Συμβούλιο.
Να σημειωθεί ότι ειδικά φωτιζόμενα διαφημιστικά πλαίσια υπάρχουν, σύμγωνα με την ιστοσελίδα της ΣΤΑΣΥ στους σταθμούς Σεπόλια, Αττική, Σταθμός Λαρίσης, Μεταξουργείο, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Σύνταγμα, Συγγρού-Φιξ, Νέος Κόσμος, Αγιος Ιωάννης, Δάφνη, Ευαγγελισμός, Μέγαρο Μουσικής, Αμπελόκηποι, Πανόρμου, Κατεχάκη και Εθνική Αμυνα.
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr