ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης: Ακροδεξιοί βεβήλωσαν το μνημείο της ΕΛΑΣ
Το μνημείο βεβηλώθηκε, όταν άγνωστοι έβαψαν με σπρέι την αναθηματική πλάκα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στόχος της ακροδεξιάς μισαλλοδοξίας έγινε για μία ακόμα το μνημείο υπέρ των μαχητών του ΕΛΑΣ, που απελευθέρωσαν τη Θεσσαλονίκη στις 30μ Οκτωβρίου 1944, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης.
Το μνημείο βεβηλώθηκε το βράδυ του Σαββάτου, όταν άγνωστοι έβαψαν με μαύρο σπρέι την αναθηματική άσπρη μαρμάρινη πλάκα.
Στην ανακοίνωση ο ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης καλεί το «δημοκρατικό κόσμο» σε εγρήγορση, η οποία να «μετατραπεί σε συντονισμένη, ενωτική αντιφασιστική δράση».
Το κόμμα αναφέρει ακόμα ότι «προφανώς κάποιοι ενοχλούνται και με τέτοιες ενέργειες προσπαθούν να σβήσουν την ιστορική μνήμη. Το μνημείο βεβηλώθηκε από ομάδα ακροδεξιών, οι οποίοι το βράδυ του Σαββάτου διαδήλωσαν εναντίον της Συμφωνίας των Πρεσπών και που προηγουμένως είχαν επιτεθεί σε νεαρό, ο οποίος έκανε σκέιτμπορντ μπροστά στο άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου».
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



