Πειραιάς: Μπλακ άουτ στην Καλλίπολη από βλάβη και φωτιά σε υποσταθμό της ΔΕΗ
Το μπλακ άουτ σημειώθηκε στην περιοχή του Αγίου Βασιλείου και του Αντικαρκινικού Νοσοκομείου Μεταξά.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συναγερμός στον Πειραιά το βράδυ της Πέμπτης για φωτιά σε υποσταθμό της ΔΕΗ στην Καλλίπολη. Ετσι, είχαμε μπλακ άουτ στην περιοχή του Αγίου Βασιλείου και του Αντικαρκινικού Νοσοκομείου Μεταξά.
Η λεωφόρος Σαχτούρη έχει αποκλειστεί από το ύψος της Ζαννή και πάνω, ενώ στο σημείο παραμένουν δυνάμεις της Πυροσβεστικής, του ΕΚΑΒ και της ΕΛΑΣ, όπως και το τεχνικό κλιμάκιο της ΔΕΗ που προσπαθεί να αποκαταστήσει τη βλάβη.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για πρόβλημα στο Νοσοκομείο Μεταξά ή τραυματισμοί στην πολυκατοικία που βρίσκεται ο υποσταθμός, σύμφωνα με το piraeuspress.
Διαβάστε ακόμη
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




