Κρήτη: Περιπέτεια για τρεις πεζοπόρους - Τους διέσωσε η Πυροσβεστική
Οι πεζοπόροι ενημέρωσαν την Πυροσβεστική μέσω της υπηρεσίας 112🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια τριών Φιλανδών οι οποίοι στην προσπάθειά τους να κάνουν περίπατο στη φύση χάθηκαν σε περιοχή νοτιοδυτικά του Στρούμπουλα στον δήμο Μαλεβιζίου. Μέσω του 112 ενημερώθηκε η Πυροσβεστική Υπηρεσία που έσπευσε με δύο οχήματα και έξι υπαλλήλους για τον εντοπισμό των τριών ατόμων, που για να βοηθήσουν τις Αρχές να τους βρουν, είχαν ανάψει φωτιά.
Οι άνδρες της Πυροσβεστικής κατάφεραν να τους εντοπίσουν ενώ αυτή την ώρα σύμφωνα με πληροφορίες από την Πυροσβεστική Υπηρεσία, ολοκληρώνεται η επιχείρηση μεταφοράς τους προς το όχημα τους, το οποίο είχαν αφήσει στο σημείο απ' όπου ξεκίνησαν την πεζοπορία τους.
Διαβάστε ακόμη
«Αιχμές» Αβραμόπουλου κατά Χρυσοχοΐδη: «Είχε το ένταλμα σύλληψής μου τρεις μέρες στο συρτάρι»
Νέο σοκ στο ελληνικό ποδόσφαιρο - Πέθανε στα 54 του ο Τάκης Γκώνιας
Flyover: Πώς «φούσκωσε» κατά 64 εκατ. ευρώ ο λογαριασμός - Από τα λάθη του Δημοσίου μέχρι τα... σκουπίδια 8 μέτρων
«Δεν υποχωρώ μέχρι τη δικαίωση»: Κείμενο στήριξης στον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή - Κρίσιμη η κατάστασή του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




