Θεσσαλονίκη: Με μπάλες μπάσκετ έκαναν πορεία οι εργαζόμενοι στα νοσοκομεία
Θέλησαν να στείλουν χιουμοριστικό μήνυμα στον πρώην καλαθοσφαιριστή και σημερινό υπουργό Υγείας, Βασίλη Κικίλια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με μικρές μπασκέτες και μπάλες του μπάσκετ, θέλοντας να στείλουν μήνυμα στον πρώην καλαθοσφαιριστή και σημερινό υπουργό Υγείας, Βασίλη Κικίλια, τα μέλη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ) άνοιξαν το «χορό» των κινητοποιήσεων εν’ όψει των εγκαινίων της 84ης ΔΕΘ.
Εκατοντάδες άτομα συγκεντρώθηκαν στις 8:00 το πρωί της Παρασκευής στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης και μετά από λίγο ξεκίνησαν πορεία. Κρατώντας πανό και μαύρα μπαλόνια πέρασαν αρχικά από το Συνεδριακό Κέντρο «Ιωάννης Βελλίδης», όπου επιχείρησαν να αναρτήσουν πανό στην είσοδό του, αλλά δεν τους το επέτρεψαν οι αστυνομικοί. Τελικά ανήρτησαν το πανό στα σκαλιά του συνεδριακού κέντρου, όπου άφησαν και δύο μπάλες μπάσκετ.
Στη συνέχεια, πέρασαν από νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης και αυτήν την ώρα κατευθύνονται προς το Υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης, όπου θα επιδιώξουν συνάντηση με τον υπουργό, Θόδωρο Καράογλου.
Οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία διαμαρτύρονται, μεταξύ άλλων για την υποστελέχωση των νοσοκομείων και για την πολύ περιορισμένη χρηματοδότηση προς αυτά.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



