Νέος σταθμός διοδίων στο νότιο Έβρο - Εντονες αντιδράσεις των κατοίκων
Μέχρι το τέλος του χρόνου θα λειτουργήσει στην περιοχή του Αρδανίου - Αντιδρούν οι κάτοικοι της περιοχής🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Έντονες διαμαρτυρίες και αναστάτωση έχει προκαλέσει μεταξύ των κατοίκων του Αρδανίου, αλλά και άλλων οικισμών του Δήμου Αλεξανδρούπολης, στον Νότιο Έβρο η σχεδιαζόμενη τοποθέτηση σταθμού διοδίων. Όπως είπε στο ethnos.gr ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Βαγγέλης Λαμπάκης, ο σταθμός θα τοποθετηθεί μέχρι το τέλος του χρόνου. Παράλληλα, εξέφρασε την εκτίμηση ότι το κόστος διέλευσης θα οριστεί στο 1,40 ευρώ.
«Ο σχεδιαζόμενος νέος σταθμός των διοδίων στο Αρδάνιο έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις μεταξύ των κατοίκων της περιοχής. Δε θέλουν να μπουν τα διόδια, αλλά, δυστυχώς, δεν τους ακούει κανείς. Οι ίδιες αντιδράσεις υπήρχαν και παλαιότερα στην περιοχή της Μέστης, αλλά τελικά λειτούργησε ο σταθμός διοδίων. Θέλω να πιστεύω ότι τουλάχιστον στους μόνιμους κατοίκους του Αρδανίου και των γύρω οικισμών θα δοθούν κάρτες ελεύθερης διέλευσης, όπως έγινε και στην περιοχή της Μέστης» σημειώνει στο ethnos.gr ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης.
Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τον κ. Λαμπάκη, ο κοντινότερος στο Αρδάνιο σταθμός διοδίων, αυτός της Μέστης, βρίσκεται σε απόσταση περίπου 50 χιλιομέτρων.
Σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα: 32 νεκροί ο πρώτος απολογισμός - Πάνω από 700 τραυματίες και εικόνες χάους
Τραγωδία στην Καλλιθέα: 17χρονος έπεσε νεκρός από μαχαιριά σε συμπλοκή 10 ατόμων
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




