Στον εισαγγελέα οι συλληφθέντες για την απόπειρα ληστείας στο ΑΧΕΠΑ (vid)
Αντιεξουσιαστές συγκεντρώθηκαν έξω από τα δικαστήρια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στην εισαγγελέα ποινικής δίωξης Θεσσαλονίκης -υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας- οδηγήθηκαν στις 14:40 την Πέμπτη οι δύο άνδρες που συνελήφθησαν για την επεισοδιακή ληστεία σε βάρος χρηματαποστολής ανεφοδιασμού αυτόματου μηχανήματος συναλλαγών (ΑΤΜ), στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ.
Εκτός από τους κατηγορούμενους ως φυσικούς δράστες, στην ίδια εισαγγελέα οδηγήθηκε και μία 39χρονη, η οποία συνελήφθη και φέρεται ως συνεργός τους.
Οι δύο άνδρες, 35 και 41 ετών, έχουν απασχολήσει και κατά το παρελθόν τις διωκτικές Αρχές, ενώ οι ίδιοι φέρονται να αυτοπροσδιορίζονται ως αναρχικοί. Και οι τρεις, θα παραπεμφθούν στον ανακριτή.
Με αφορμή τη μεταγωγή των συλληφθέντων στην Εισαγγελία Θεσσαλονίκης, συλλογικότητα αναρχικών -περίπου εξήντα άτομα- πραγματοποίησε, από τις 10:00, συγκέντρωση αλληλεγγύης στα δικαστήρια της πόλης, φωνάζοντας συνθήματα υπέρ των συλληφθέντων. Στην είσοδο του δικαστικού μεγάρου υπήρχε δύναμη των ΜΑΤ, αλλά δεν απειλήθηκαν επεισόδια.
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



