Ενότητες στο άρθρο: 📌 Η νεότερη ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ
Μπλακ άουτ στον Ηλεκτρικό: Εκτός λειτουργίας τέσσερις σταθμοί λόγω προβλήματος στη σηματοδότηση
Λίγη ώρα αργότερα επανήλθε η λειτουργία στη γραμμή 1 του Μετρό - Η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Μεγάλη ταλαιπωρία για εκατοντάδες επιβάτες στη γραμμή 1 του Μετρό (πρώην Ηλεκτρικός) το πρωί της Τρίτης 2/6 καθώς έκλεισαν τέσσερις σταθμοί λόγω προβλήματος στο σύστημα σηματοδότησης.
Όπως ανακοίνωσε η ΣΤΑΣΥ, η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ) διεξαγόταν στο τμήμα Ταύρος – Κηφισιά, λόγω τεχνικού προβλήματος στο σύστημα σηματοδότησης. Εκτός λειτουργίας ήταν προσωρινά οι σταθμοί Καλλιθέα, Μοσχάτο, Φάληρο και Πειραιάς (Γραμμή 1).
Τελικά λίγο μετά τις 10:00, επανήλθε η κυκλοφορία στη γραμμή 1.
Η νεότερη ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ
Σας ενημερώνουμε, πως αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ). Η κίνηση των συρμών διεξάγεται και πάλι σε ολόκληρη τη Γραμμή Κηφισιά - Πειραιάς.
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



