Νοσοκομείο Βέροιας: Νεκρός ηλικιωμένος άνδρας που έπεσε από τον τέταρτο όροφο
Ο 75χρονος νοσηλευόταν στην Καρδιολογική Κλινική στον 4ο όροφο του Νοσοκομείου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Συναγερμός σήμανε στο νοσοκομείο της Βέροιας σήμερα (19/05) λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι, όταν ηλικιωμένος άνδρας έπεσε από το μπαλκόνι του τετάρτου ορόφου με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του veriotis.gr, ο 75χρονος άνδρας νοσηλευόταν στην Καρδιολογική Κλινική στον 4ο όροφο του Νοσοκομείου της Βέροιας, όταν λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι, φέρεται ότι βγήκε στο μπαλκόνι, τοποθέτησε μια καρέκλα δίπλα στα κάγκελα, ανέβηκε και έπεσε από το μεγάλο ύψος του 4ου ορόφου και κατέληξε σε ένα προεξέχον σημείο του δευτέρου ορόφου.
Άμεσα έσπευσε και η Πυροσβεστική Υπηρεσία Βέροιας προκειμένου να συνδράμει την ανάσυρση του άνδρα. Στο σημείο βρίσκεται και η Αστυνομία που ερευνά τα ακριβή αίτια του συμβάντος.
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Φωτιά στην Καλλιθέα: Οι δραματικές στιγμές με την πτώση της 75χρονης από το μπαλκόνι - Την έσωσε «ανθρώπινη αλυσίδα»
Νεκρά εντοπίστηκαν δύο παιδιά 8 και 10 ετών στην Κύπρο - Ήταν κλειδωμένα σε αυτοκίνητο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



