Άδωνις Γεωργιάδης: «Θα ξαναπάω στο νοσοκομείο - Λάθος που δεν μήνυσα τον γιατρό»
Οι νέες δηλώσεις του υπουργού Υγείας για τα επεισόδια στο Νοσοκομείο της Νίκαιας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Για εκ νέου επίσκεψη στο νοσοκομείο της Νίκαιας κάνει λόγο ο Άδωνις Γεωργιάδης, μετά τα επεισόδια που σημειώθηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο Νίκαιας τη Πέμπτη 19/02.
Ο υπουργός Υγείας μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ το πρωί της Δευτέρας 23/02, υποστήριξε πως έκανε λάθος που δεν προχώρησε σε μήνυση εναντίον του γιατρού του νοσοκομείου.
Ακόμη, δήλωσε ότι ο ίδιος δεν ζήτησε τη σύλληψη του γιατρού, ο οποίος σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του υπουργού, τον είχε χτυπήσει στο χέρι.
Σημείωσε επίσης ότι κατά τα επεισόδια, τραυματίστηκε και ο αστυνομικός διευθυντής που βρισκόταν στο σημείο. Ο Γεωργιάδης τόνισε ότι δεν κάλεσε ο ίδιος την αστυνομία, αλλά ο επικεφαλής της ΓΑΔΑ, ο οποίος θεώρησε ότι υπήρχε η πιθανότητα να γίνουν επεισόδια.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




