Θεσσαλονίκη: Μπήκαν ξανά τα κάγκελα στα ανάκτορα του Γαλερίου - Έντονη αντίδραση Αγγελούδη
Ο Στέλιος Αγγελούδης διαμαρτυρήθηκε για το γεγονός ότι ο Δήμος Θεσσαλονίκης δεν ενημερώθηκε για τη συγκεκριμένη ενέργεια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Επανατοποθετήθηκαν τα κιγκλιδώματα στον αρχαιολογικό χώρο του ανακτόρου του Γαλερίου, στην πλατεία Ναυαρίνου, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, γεγονός που προκάλεσε την έντονη αντίδραση του δημάρχου της πόλης, Στέλιου Αγγελούδη.
Όπως αναφέρει το emakedonia.gr, ο δήμαρχος τηλεφώνησε αμέσως στην αρχαιολόγο της Εφορείας Αρχαιοτήτων Πόλης Θεσσαλονίκης, Τάνια Πρωτοψάλτη, η οποία αυτή τη στιγμή εκτελεί χρέη προϊσταμένης, και εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκειά του για το γεγονός ότι ο δήμος δεν ενημερώθηκε για την συγκεκριμένη κίνηση. Τονίστηκε δε, πως αυτό συμβαίνει για δεύτερη φορά.
Υπενθυμίζεται ότι τα κάγκελα τοποθετήθηκαν πρώτη φορά τον περασμένο Οκτώβριο «δοκιμαστικά».
Μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν από φορείς και κατοίκους για την αρχική τοποθέτηση των κιγκλιδωμάτων εξωτερικά του αρχαιολογικού χώρου, κρύβοντας τη θέα σε κατοίκους και επισκέπτες, η Εφορεία Αρχαιοτήτων Πόλης Θεσσαλονίκης προχώρησε στο ξήλωμά τους και στην εκ νέου επανατοποθέτησή τους.
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




