Σε απόγνωση οι κάτοικοι στον Αγιόκαμπο: «Πνιγόμαστε κάθε φορά»
«Ζούμε με τον φόβο τόσα χρόνια»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Σε απόγνωση βρίσκονται οι κάτοικοι στον Αγιόκαμπο Λάρισας μετά τις πλημμύρες που προκάλεσε το πέρασμα της κακοκαιρίας. Σε διάστημα πέντε χρόνων είναι η τρίτη και για άλλους ή τέταρτη φορά που πλημμυρίζουν τα σπίτια τους.
«Απελπισία, δεν έμεινε τίποτα»
«Έχουμε πλημμυρίσει τόσες φορές, πνιγόμαστε κάθε φορά, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο από το να περιμένουμε να ολοκληρωθούν τα έργα σε δύο χρόνια, όμως μέχρι τότε θα παθαίνουμε διαρκώς τα ίδια», αναφέρουν.
«Ζούμε με τον φόβο τόσα χρόνια», αναφέρει άλλος κάτοικος στο onlarissa.gr για να προσθέσει: «Απελπισία, δεν έμεινε τίποτα, έχουμε 30 πόντους νερό μέσα στο σπίτι. Δεν έμεινε τίποτα, ούτε έπιπλα ούτε ηλεκτρικές συσκευές, τίποτα. Κάναμε δύο χρόνια να φτιάξουμε το σπίτι από την προηγούμενη πλημμύρα και τώρα πάλι τα ίδια, καταστροφή».
Η έφοδος στα σπίτια του κυκλώματος που διακινούσε ναρκωτικά στη Μύκονο - Βίντεο από την επιχείρηση
Ανοίγουν τραπεζικές θυρίδες βασικών κατηγορούμενων για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες
Μήνυση σε 18 influencers για διαφήμιση τζόγου - Είχαν πάνω από 3 εκατ. followers
«Η Μουριά είναι η ζωή μου»: Συγκινητική έκκληση του ιδιοκτήτη του εμβληματικού καφενείου στα Εξάρχεια για να παραμείνει ανοιχτό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



