Πέταξαν δέμα με κινητά, φορτιστές, sim και μικροποσότητα κάνναβης στις φυλακές Διαβατών
Παρότι οι δράστες, 25 και 43 ετών, κατάφεραν να διαφύγουν με αυτοκίνητο, συνελήφθησαν ύστερα από αστυνομικές αναζητήσεις🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Δέμα, το οποίο περιείχε συσκευές κινητής τηλεφωνίας, φορτιστές, κάρτες sim και μικροποσότητα κάνναβης, έριξαν δύο υπήκοοι Σερβίας στον αύλειο χώρο των φυλακών Διαβατών, στη Θεσσαλονίκη.
Οι κινήσεις τους έγιναν αντιληπτές από αστυνομικό της εξωτερικής φρουράς των φυλακών και παρότι οι δράστες, 25 και 43 ετών, κατάφεραν να διαφύγουν με αυτοκίνητο, συνελήφθησαν ύστερα από αστυνομικές αναζητήσεις.
Σωφρονιστικοί υπάλληλοι περισυνέλεξαν το δέμα, που εκτιμάται ότι προοριζόταν για κρατούμενο των φυλακών, ενώ στο εσωτερικό του εντοπίστηκαν πέντε κινητά τηλέφωνα, έξι καλώδια φορτιστών κινητών τηλεφώνων, τέσσερις αντάπτορες για συσκευές κινητών, τέσσερις κάρτες σύνδεσης και ποσότητα κάνναβης 7,9 γραμμαρίων.
Εις βάρος των δύο συλληφθέντων σχηματίστηκε δικογραφία για απόπειρα προμήθειας κινητού τηλεφώνου σε κρατούμενο, απείθεια και παράβαση του νόμου περί ναρκωτικών. Στην κατοχή του 43χρονου βρέθηκε επιπλέον μικροποσότητα κοκαΐνης.
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



