Hellenic Train: Χριστουγεννιάτικη ταλαιπωρία - Πάνω από 2 ώρες καθυστέρηση στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη
Τι θα γίνει με τις αποζημιώσεις🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Πάνω από δυο ώρες περίμεναν οι επιβάτες της Hellenic Train το βράδυ των Χριστουγέννων για το δρομολόγιο Αθήνα–Θεσσαλονίκη λόγω τεχνικής βλάβης στην αμαξοστοιχία.
Η αμαξοστοιχία ακινητοποιήθηκε στις 21:18 κοντά στην περιοχή της σήραγγας Όθρυος, και σύμφωνα με ανακοίνωση της Hellenic Train, στο σημείο μετέβησαν δύο εφεδρικές μηχανές προκειμένου να ρυμουλκήσουν την αμαξοστοιχία προς το Λειανοκλάδι και να πραγματοποιηθεί η διαδικασία αντικατάστασης της μηχανής.
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, η αμαξοστοιχία συνέχισε το δρομολόγιό της προς τη Θεσσαλονίκη με 131 λεπτά καθυστέρηση από το Λειανοκλάδι. Καθ’ όλη τη διάρκεια της αναμονής, το προσωπικό της Hellenic Train βρισκόταν κοντά στους 318 επιβάτες της αμαξοστοιχίας, παρέχοντας συνεχή ενημέρωση για την εξέλιξη του συμβάντος και του δρομολογίου.
Τι προβλέπεται για τις αποζημιώσεις στους επιβάτες μετά την καθυστέρηση
Η Hellenic Train ενημερώνει ότι, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες μπορούν να αποζημιωθούν με το 25% της αξίας του εισιτηρίου για καθυστέρηση δρομολογίου από 60 έως 119 λεπτά ή με το 50% της αξίας του εισιτηρίου, σε περίπτωση καθυστέρησης 120 λεπτών και άνω. Η αποζημίωση καταβάλλεται με τους εξής τρόπους:
- Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και έχουν πληρωθεί με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.
- Οι κάτοχοι των εισιτηρίων, τα οποία έχουν αγοραστεί με κάρτα, ανεξάρτητα από κανάλι πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app) μπορούν:
είτε να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου.
είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων με τον αριθμό του εισιτηρίου, αν είναι ηλεκτρονικό, ή να επισυνάψουν το pdf του εισιτηρίου ή ευκρινή φωτογραφία αν είναι εκδοτηρίου, ζητώντας το αναλογούν αντίτιμο, το οποίο θα επιστραφεί στην κάρτα, η οποία χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου.
Για περισσότερες πληροφορίες και για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες παρακαλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.
Τραγωδία στη Ροδόπη: Νεκρό 7χρονο παιδί από φωτιά στο σπίτι του - Στο νοσοκομείο το αδελφάκι του
Το πιο δυνατό μήνυμα ανθρωπιάς: Χάρισαν ζωή ανήμερα των Χριστουγέννων - Το συγκινητικό «ευχαριστώ» των γιατρών
Τραγωδία στο Τέξας: Οικογένεια ξεκληρίστηκε όταν μεθυσμένη οδηγός έπεσε πάνω στο αυτοκίνητό τους - Επέζησε μόνο το 3χρονο παιδί τους
Νέο αμήχανο περιστατικό στη σκηνή για την Ιουλία Καλλιμάνη - Θαμώνας της πέταξε λουλούδια με νερό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




