Efood: Πρόσφερε μπόνους 70% για όσους κάνουν ντελίβερι εν μέσω κακοκαιρίας και... το μάζεψε όταν μαθεύτηκε
«Η EFOOD δίνει μπόνους (μεταξύ 19.00-21.00) και μας στέλνει να πνιγούμε μέσα στην νεροποντή», καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Την ώρα που η Αττική γινόταν «ποτάμι» από την «Byron» χθες (4/12) η efood υποσχόταν στους διανομείς της αυξήσεις εάν εργαστούν εν μέσω της σφοδρής κακοκαιρίας.
Το Σωματείο Εργαζομένων της efood γνωστοποίησε το e-mail στο οποίο η εταιρεία ενημέρωνε τους διανομείς της: «Οι παραγγελίες είναι αυξημένες. Από 21:30 μέχρι 23:30 οι αμοιβές είναι αυξημένες κατά 70%. Το ποσό θα περιλαμβάνεται στην αμοιβή που θα βλέπεις στην οθόνη αποδοχής».
Οι εργαζόμενοι της ίδιας εταιρίας είχαν λάβει ακόμα μια ειδοποίηση από την εταιρεία για να εργαστούν το χρονικό διάστημα 19:00 με 21:00, σύμφωνα με το συνδικάτο τους στην Περιφέρεια Αττικής.
Βέβαια, λίγο αργότερα, η εταιρεία, ανασκεύασε και με νέο μήνυμα ενημέρωνε ότι λόγω της σφοδρής κακοκαιρίας η εταιρεία δεν θα λειτουργούσε από 22:30 ως τη 01:00 τα ξημερώματα της Παρασκευής.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



