Αλεξανδρούπολη: Ζευγάρι εντοπίστηκε νεκρό στο υπνοδωμάτιο του σπιτιού του
Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι ο 58χρονος και η 55χρονη πέθαναν στον ύπνο τους από αναθυμιάσεις γεννήτριας βενζίνης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Ένα τραγικό περιστατικό σημειώθηκε στην Αλεξανδρούπολη, όπου ένας άνδρας και μια γυναίκα εντοπίστηκαν νεκροί στο σπίτι τους.
Σύμφωνα με το e-evros.gr, πρόκειται για ζευγάρι με τον 58χρονο και την 55χρονη να μην έχουν δώσει σημεία ζωής από την περασμένη Δευτέρα.
Συγγενείς και φίλοι τους ανησύχησαν που δεν είχαν νέα τους όλη την εβδομάδα και αποφάσισαν να μεταβούν στο σπίτι τους για να ελέγξουν αν είναι όλα καλά.
Στο σημείο κλήθηκε η αστυνομία αφού παρά τα επίμονα χτυπήματα δεν υπήρξε ανταπόκριση. Οι αστυνομικοί που έφτασαν άνοιξαν την πόρτα και εντόπισαν το ζευγάρι νεκρό στο κρεβάτι.
Οι πρώτες εκτιμήσεις αναφέρουν ότι ο θάνατος προήλθε από αναθυμιάσεις γεννήτριας βενζίνης, ενώ όλα δείχνουν ότι αμφότεροι πέθαναν στον ύπνο τους. Την είχαν εντός της οικίας τους για παροχή ρεύματος και βρισκόταν στο διπλανό δωμάτιο όπου εντοπίστηκαν.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




