Ηράκλειο: Στο νοσοκομείο 17χρονος μετά από κατανάλωση αλκοόλ σε σχολική εκδρομή
Συνελήφθησαν ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, ο σερβιτόρος και η υπεύθυνη καθηγήτρια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Μαθητής λυκείου ηλικίας 17 ετών, ο οποίος ταξίδεψε στο Ηράκλειο Κρήτης μαζί με το σχολείο του στο πλαίσιο εκδρομής, μεταφέρθηκε στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο σε κατάσταση μέθης.
Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα ekriti.gr, οι μαθητές και οι συνοδοί τους γευμάτισαν το Σάββατο (29/11) σε εστιατόριο στην πλατεία Δασκαλογιάννη και όλα κυλούσαν ομαλά, μέχρι που ένα «κέρασμα» προκάλεσε προβλήματα.
Ο 17χρονος μαθητής ένιωσε έντονη αδιαθεσία μετά την κατανάλωση αλκοόλ, εκλήθη ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και διεκομίσθη στο νοσοκομείο.
Συνελήφθησαν ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, ο σερβιτόρος και η υπεύθυνη καθηγήτρια της σχολικής εκδρομής.
Ο μαθητής παρέμεινε για αρκετές ώρες στο Βενιζέλειο, είναι καλά στην υγεία του και πήρε εξιτήριο το βράδυ του Σαββάτου.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




