Αγριογούρουνα κάνουν βόλτες και ψάχνουν φαγητό στο Δαφνί - Ανήσυχοι οι εργαζόμενοι
Τα ζώα φέρεται να κατεβαίνουν από το δάσος Δαφνίου και μπαίνουν στον χώρο αναζητώντας τροφή🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στον περίβολο του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής στο Δαφνί μπήκαν δύο αγριογούρουνα όπως φαίνεται από βίντει που κάνει τον γύρο του διαδικτύου.
Σύμφωνα με το Star, δεν είναι η πρώτη φορά που αγριογούρουνα μπαίνουν στον συγκεκριμένο χώρο. Τα ζώα φέρεται να κατεβαίνουν από το δάσος Δαφνίου, από την πίσω πλευρά, όπου δεν έχει μάντρες, αλλά σύρμα, σκάβουν στο χώμα και μπαίνουν αναζητώντας τροφή.
Τα αγριογούρουνα έχουν εξοικειωθεί αρκετά και δεν ενοχλούνται από την ανθρώπινη παρουσία. Ωστόσο, υπάρχει ανησυχία για την πιθανή εκδήλωση επιθετικής συμπεριφοράς, κυρίως προς τους ψυχικά πάσχοντες.
Γι’ αυτόν τον λόγο οι εργαζόμενοι του νοσοκομείου έχουν στείλει αρκετές επιστολές για να ληφθούν μέτρα ενίσχυσης της περίφραξης προς τη διοίκηση του νοσοκομείου και της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας. Επιστολή έχει σταλεί επίσης και στον αρμόδιο υφυπουργό σε θέματα Ψυχικής Υγείας, Δημήτρη Βαρτζόπουλο.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




