Πειραιάς: Τρεις ανήλικοι στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ σε καφετέρια
Εντόπισαν και προσήγαγαν τη νόμιμη υπεύθυνη και τον φύλακα του χώρου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Σύμφωνα με πληροφορίες, λίγο μετά τα μεσάνυχτα της 27ης Οκτωβρίου, τρεις ανήλικοι που διασκέδαζαν σε καφετέρια κοντά στο λιμάνι Πειραιά, παρουσίασαν συμπτώματα μέθης, με αποτέλεσμα να μεταβούν με ίδια μέσα στο νοσοκομείο. Εκεί εντοπίστηκε ένας εξ αυτών, ηλικίας περίπου 17 ετών, σε κατάσταση μέθης, συνοδευόμενος από τη μητέρα του.
Αστυνομικοί του Τμήματος Δημοτικού Θεάτρου μετέβησαν τόσο στο νοσοκομείο όσο και στο κατάστημα, όπου εντόπισαν και προσήγαγαν τη νόμιμη υπεύθυνη και τον φύλακα του χώρου. Σύμφωνα με την αστυνομία, οι υπεύθυνοι φέρονται να είχαν επιτρέψει την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών σε ανήλικους πελάτες.
Κατά τη διάρκεια της έρευνας, στην κατοχή ενός από τους ανήλικους βρέθηκε πλαστή ταυτότητα, γεγονός που ερευνάται στο πλαίσιο της σχηματιζόμενης δικογραφίας. Όπως ανέφερε η μητέρα του ανήλικου, οι υπόλοιποι ανήλικοι αποχώρησαν από το νοσοκομείο πριν φτάσουν οι αστυνομικές Αρχές.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Βίντεο ντοκουμέντο: Τέσσερις νεαροί ληστεύουν 18χρονα δίδυμα στο μετρό - Άρπαξαν σταυρούς με τη βία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



