Θεσσαλονίκη: Ξυλοκόπησαν κι έστειλαν στο νοσοκομείο έναν 46χρονο στη Σταυρούπολη
Για επικίνδυνη σωματική βλάβη, βία κατά υπαλλήλων και δικαστικών προσώπων, απείθεια και απειλή συνελήφθησαν τρία άτομα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Για επικίνδυνη σωματική βλάβη, βία κατά υπαλλήλων και δικαστικών προσώπων, απείθεια και απειλή συνελήφθησαν τρία άτομα στην περιοχή της Σταυρούπολης, στη Θεσσαλονίκη.
Πρόκειται για ημεδαπούς, ηλικίας 43, 53 και 43 ετών, οι οποίοι έπειτα από διαπληκτισμό με 46χρονο ημεδαπό άντρα, τον γρονθοκόπησαν με συνέπεια να τραυματιστεί στο πρόσωπο και στο αριστερό του χέρι.
Όταν οι δράστες εντοπίστηκαν από τους αστυνομικούς, στο πλαίσιο αναζητήσεων, αρνήθηκαν να συνεργαστούν και τους απώθησαν, με έναν εξ’ αυτών να εξαπολύει απειλές.
Ο 46χρονος μετέβη σε εφημερεύον νοσοκομείο και αφού του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες, αποχώρησε.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



