«Είναι αρκετά δευτερόλεπτα»: Η στιγμή που ο σεισμός ταρακουνάει το στούντιο της ΕΡΤ
Η αντίδραση των παρουσιαστών στον αέρα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε ζωντανή μετάδοση «πιάστηκε» ο ισχυρός σεισμός που έγινε στην Εύβοια και ήταν και αισθητός στην Αττική από τον τηλεοπτικό αέρα της ΕΡΤ.
Μισή ώρα και ενώ είχε ήδη ξεκινήσει η εκπομπή του ΕΡΤNEWS «Off the record», με τους Άγγελο Μόσχοβα, Λίδα Μπόλα, Βαγγέλη Παπαδημητρίου και Απόστολο Μαγγηριάδη ο σεισμός άρχισε να ταρακουνάει το πλατό.
Όπως ήταν φυσικό, η ανησυχία που προκλήθηκε ήταν έντονη. «Αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε εξέλιξη ένας ισχυρός σεισμός που δεν σταματάει», «είναι αρκετά δευτερόλεπτα» ήταν κάποια από τα λόγια των παρουσιαστών, οι οποίοι ωστόσο παρέμειναν ψύχραιμοι, κάνοντας τη δουλειά τους.
Δείτε το βίντεο
Διαβάστε ακόμη
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



