Άνοιξε το Άλσος Χωροφυλακής - Συνεχίζονται οι έρευνες για την παράνομη ταφή ζώων
Μετά την ολοκλήρωση των ερευνών από την Εισαγγελία και την Ελληνική Αστυνομία, το Άλσος είναι άνοιξε και πάλι για τους πολίτες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ανοικτό είναι και πάλι το Άλσος της Χωροφυλακής, το οποίο παρέμεινε κλειστό το τελευταίο τριήμερο, μετά από απόφαση του δήμου Αθηναίων, λόγω του παράνομου χώρου ταφής ζώων συντροφιάς, που βρέθηκε εκεί.
Μετά την ολοκλήρωση των ερευνών από την Εισαγγελία και την Ελληνική Αστυνομία, το Άλσος είναι άνοιξε και πάλι για τους πολίτες. Στο σημείο πραγματοποιήθηκε και η σχετική απολύμανση από τα συνεργεία του δήμου.
«Ο δήμος Αθηναίων συνεχίζει να βρίσκεται σε συνεργασία με τις αρμόδιες Αρχές, με στόχο τη διασφάλιση της διαφάνειας, της νομιμότητας και της προστασίας του δημόσιου χώρου», αναφέρει μεταξύ άλλων η σχετική ανακοίνωση.
Διαβάστε ακόμη
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




