Τορίνο: Εκτός ΜΕΘ ο 15χρονος που υπέστη θερμοπληξία - Θετικά αντιδρά ο οργανισμός του
Αισιόδοξοι οι γιατροί🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ευχάριστα είναι τα νέα από το Τορίνο για τον 15χρονο Δημήτρη όπου εξακολουθεί να νοσηλεύεται, μετά την μεταμόσχευση ήπατος στην οποία υπεβλήθη λόγω σοβαρής θερμοπληξίας που υπέστη κατά τη διάρκεια πεζοπορίας στο Μέτσοβο.
Ο νεαρός βγήκε σήμερα από την Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) καθώς ο οργανισμός του αντιδρά θετικά και οι γιατροί εμφανίζονται αισιόδοξοι για την πορεία της ανάρρωσής του.
«Δίπλα του συνεχώς οι δύο γονείς του, οι οποίοι ζητούν την θετική μας ενέργεια. Έτσι, μέσω των γιατρών τους, ευχαριστούν όλο τον κόσμο για την συμπαράσταση», σύμφωνα με την ΕΡΤ.
Σημειώνεται ότι ο ανήλικος νοσηλεύεται σε ειδικό κέντρο νοσηλείας στο Τορίνο, όπου μεταφέρθηκε με ιπτάμενο ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ με οξεία ηπατική ανεπάρκεια, αποτέλεσμα της θερμοπληξίας που υπέστη την περασμένη Πέμπτη, όταν έκανε πεζοπορία στο Μέτσοβο.
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



