ΣΤΑΣΥ: Αδιαθεσία και όχι λιποθυμία του οδηγού - H εταιρεία παραδέχεται τη βλάβη στον κλιματισμό του συρμού του ΗΣΑΠ
Η εταιρεία επισημαίνει ότι το πρόβλημα, το οποίο είχε αναδείξει με εκτενές ρεπορτάζ το «ethnos.gr», προέκυψε κατά τη διάρκεια του δρομολογίου και όχι νωρίτερα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋

Για περιστατικό αδιαθεσίας και όχι λιποθυμίας οδηγού συρμού στη Γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ) το απόγευμα της Πέμπτης 24/07 κάνει λόγο η ΣΤΑ.ΣΥ, επιβεβαιώνοντας, πάντως, το πρόβλημα του κλιματισμού στον θάλαμο ηλεκτροδήγησης.
Η εταιρεία επισημαίνει ότι το πρόβλημα, για το οποίο είχε αναδείξει με εκτενές ρεπορτάζ το «ethnos.gr», προέκυψε κατά τη διάρκεια του δρομολογίου και όχι νωρίτερα, συμπληρώνοντας ότι τις ημέρες του καύσωνα προγραμματίζει τέσσερις επιπλέον βάρδιες οδηγών προκειμένου να κάνουν συχνότερα διαλείμματα και να μην παραμένουν στην καμπίνα για πάνω από μία ώρα.
Τι απαντά η ΣΤΑΣΥ
Ολόκληρη η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ έχει ως εξής:
Αναφορικά με το περιστατικό αδιαθεσίας και όχι λιποθυμίας οδηγού συρμού στη Γραμμή 1 του Μετρό το απόγευμα της Πέμπτης 24/07, η ΣΤΑ.ΣΥ επισημαίνει τα ακόλουθα:
- Το τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα κλιματισμού της καμπίνας του οδηγού προέκυψε κατά τη διάρκεια του δρομολογίου και ενώ ο συρμός ήταν λειτουργικός από την έναρξη της κυκλοφορίας στις 5μιση το πρωί.
- Όταν ο οδηγός ενημέρωσε για τη βλάβη, δόθηκε εντολή απόσυρσης του συρμού στην τεχνικοεπισκευαστική βάση του Πειραιά.
- Κατά τη διάρκεια της διαδρομής και συγκεκριμένα στον σταθμό Θησείο, ο οδηγός ενημέρωσε το Κέντρο Ελέγχου, πως ένοιωσε αδιαθεσία. Σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, κλήθηκε το ΕΚΑΒ και τον συρμό οδήγησε στην τεχνικοεπισκευαστική βάση του Πειραιά άλλος οδηγός.
- Στον οδηγό παρασχέθηκε βοήθεια από το ΕΚΑΒ και με δική του ευθύνη αποχώρησε, χωρίς να αιτηθεί τη διακομιδή του στο νοσοκομείο.
Σε περιόδους υψηλών θερμοκρασιών, η ΣΤΑ.ΣΥ προγραμματίζει επιπλέον βάρδιες 4 οδηγών, ώστε να μειώνεται ο χρόνος παραμονής των οδηγών στην καμπίνα τους. Πιο συγκεκριμένα, κατά το χρονικό διάστημα 12:00-18:00 τα διαλείμματα των οδηγών γίνονται πιο συχνά από τα συνηθισμένα, ούτως ώστε ο χρόνος συνεχούς οδήγησης να μην υπερβαίνει τη 1 ώρα.
Η λειτουργία της τεχνικοεπισκευαστικής βάσης του Πειραιά παραμένει αδιάλειπτη και υπό δύσκολες συνθήκες οι εργαζόμενοι της ΣΤΑ.ΣΥ εργάζονται για την αποκατάσταση των τεχνικών βλαβών που ανακύπτουν καθημερινά. Για την ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού της βάσης, το αμέσως επόμενο διάστημα προκηρύσσεται η πρόσληψη 104 επιπλέον τεχνικών.
Τσίπρας: Σχέδιο «αυτοοργάνωσης» και βολές στους πρώην υπουργούς του - Τα κρίσιμα ερωτήματα για την επόμενη μέρα
Αυτά είναι τα ακριβά φάρμακα που θα διατίθενται και σε ιδιωτικά φαρμακεία από τον Ιανουάριο
Ώρα αποφάσεων για το έργο «φάντασμα» Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα - «Αγκάθι» η χρηματοδότηση
Δώρο Χριστουγέννων για όλους; Παλιά ιστορία που πονάει – Πώς καθιερώθηκε
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




