Εικόνες ντροπής στην Κέρκυρα: Ληγμένα φαγητά σε τρόφιμους του γηροκομείου
Εντοπίστηκαν ληγμένα τρόφιμα και αναψυκτικά κατόπιν έρευνας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τραγικές είναι οι συνθήκες διαβίωσης στο Γηροκομείο Κέρκυρας, καθώς εντοπίστηκαν μουχλιασμένα καρότα, αλλαντικά ληγμένα το 2024, αλλά και αναψυκτικά που έχουν χαλάσει, μετά την καταγγελία που ήρθε στο φως της δημοσιότητας.
Συγκεκριμένα, στην κουζίνα του Γηροκομείου Κέρκυρας βρέθηκαν κρακεράκια και αναψυκτικά, τα οποία θα έπρεπε να είχαν αποσυρθεί, ωστόσο κανένας δεν είχε ασχοληθεί με κάτι τέτοιο, σύμφωνα με το Mega.
Οι καταγγελίες έγιναν από υπάλληλο του ιδρύματος, η οποία εργαζόταν στο μαγειρείο και ανέφερε ότι τα προϊόντα δίνονταν προς κατανάλωση στους ηλικιωμένους τρόφιμους. Η ίδια ενημέρωσε τη διοίκηση για την κατάσταση, ωστόσο δέχθηκε απειλές σχετικά με τη θέση εργασίας της, υποστηρίζοντας πως «το βράδυ πήγαινα σπίτι μου και έκλαιγα».
Μετά τις καταγγελίες, κρίθηκε απαραίτητη η παρέμβαση των υγειονομικών αρχών και πραγματοποιήθηκε έλεγχος στα ψυγεία και τις αποθήκες του γηροκομείου, με τα ληγμένα να απομακρύνονται. Την κατάσταση επιβεβαιώνει το μέλος του διοικητικού συμβουλίου του ιδρύματος, Βάσια Παπαδημητρίου, η οποία προσπάθησε να κάνει έλεγχο στην αποθήκη, ωστόσο το κλειδί το κρατούσε η διευθύντρια της δομής.
Όπως είναι λογικό, οι αποκαλύψεις προκάλεσαν την έντονη αντίδραση συγγενών των τροφίμων, που ζητούν την παρέμβαση των αρμόδιων αρχών και την απόδοση ευθυνών για τις απαράδεκτες συνθήκες που επικρατούν στο γηροκομείο, με τις έρευνες πλέον να είναι σε εξέλιξη.
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




