Θεσσαλονίκη: Δάσκαλος έστελνε άσεμνα μηνύματα σε 11χρονη μαθήτριά του
Για κατάχρηση ανηλίκων και προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας κατηγορείται ο 48χρονος🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Για κατάχρηση ανηλίκων και προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας σε βάρος 11χρονης μαθήτριάς του, κατηγορείται 48χρονος δάσκαλος.
Σε βάρος του σχηματίστηκε η σχετική δικογραφία, ενώ είχε προηγηθεί καταγγελία του κοριτσιού, σύμφωνα με την οποία ο δάσκαλος τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους της έστειλε μήνυμα σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, στο οποίο με διάφορες προτάσεις πρόσβαλε την γενετήσια αξιοπρέπειά της.
Σε έρευνα στην οικία του 48χρονου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής, κινητό τηλέφωνο και δύο φορητές μονάδες αποθήκευσης δεδομένων (usb stick), τα οποία εστάλησαν στην Υποδιεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών Βορείου Ελλάδος για εργαστηριακή πραγματογνωμοσύνη.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



