Θεσσαλονίκη: Καταδίκη πρώην διοικητή νοσοκομείου για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας σε βάρος εργαζόμενης
Στην απολογία του αρνήθηκε τις κατηγορίες και ισχυρίστηκε πως υπήρξε θύμα σκευωρίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε φυλάκιση 8 μηνών, με 3ετή αναστολή, καθώς κρίθηκε ένοχος για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας σε βάρος εργαζόμενης του νοσηλευτικού ιδρύματος, καταδικάστηκε πρώην διοικητής νοσοκομείου της Βόρειας Ελλάδας.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, είχε προηγηθεί σχετική καταγγελία από την εργαζόμενη και αφορούσε προτάσεις για τέλεση γενετήσιων πράξεων που της απηύθυνε ο κατηγορούμενος κατά το έτος 2021. Υπό αυτές τις συνθήκες, η υπόθεση έφτασε στο ακροατήριο του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Θεσσαλονίκης.
Κατόπιν πολυήμερης ακροαματικής διαδικασίας, το δικαστήριο έκρινε ένοχο τον κατηγορούμενο διοικητή για επί μέρους περιπτώσεις που καταγγέλθηκαν και περιλαμβάνονταν στο κατηγορητήριο. Με την ίδια απόφαση, ο ίδιος αθωώθηκε για την πράξη της απειλής.
Στην απολογία του αρνήθηκε τις κατηγορίες και ισχυρίστηκε πως υπήρξε θύμα σκευωρίας.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




