Ποιοι σταθμοί του μετρό θα είναι κλειστοί για πέντε μέρες
Δείτε αναλυτικά🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στις 21:00 θα κλείνουν τέσσερις σταθμοί της Γραμμής 2 του μετρό από την Κυριακή (4/5) έως και την Πέμπτη (8/5).
Πρόκειται για τους σταθμούς Ελληνικό, Αργυρούπολη, Άλιμος και Ηλιούπολη, οι οποίοι θα κλείνουν στις 21:00 και ως τη λήξη της κυκλοφορίας, λόγω τεχνικών εργασιών για την εγκατάσταση δικτύου 5G. Η κυκλοφορία στη Γραμμή 2 κατά το παραπάνω χρονικό διάστημα θα διεξάγεται στο τμήμα Άγιος Δημήτριος – Ανθούπολη.
Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού δρομολογείται από τον ΟΑΣΑ η προσωρινή, κυκλική λεωφορειακή γραμμή Χ12. Η Αφετηρία και το Τέρμα της ορίζεται στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του σταθμού Μετρό «Αγ. Δημήτριος», μαζί με την Αφετηρία της γραμμής 109.
Στον σταθμό «Ελληνικό» θα γίνεται επιβίβαση και αποβίβαση στη στάση «ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ» προς Γλυφάδα.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



