Θεσσαλονίκη: Νέος βανδαλισμός στο μετρό στον σταθμό «Αγία Σοφία»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Νέος βανδαλισμός σημειώθηκε στο μετρό Θεσσαλονίκης. Αυτήν τη φορά ο δράστης ή οι δράστες έσπασαν την ταμπέλα του σταθμού Αγίας Σοφίας είτε με κάποιο βαρύ αντικείμενο είτε με πέτρα, με αποτέλεσμα να προκαλέσουν φθορά στο τζάμι.
Μάλιστα, σημειώθηκαν φθορές στην πρόσοψη και των δύο πλευρών στο τζάμι του χάρτη, σύμφωνα με τη voria.gr.
Το εκτεταμένο ράγισμα έχει θολώσει την εικόνα, ενώ παρόμοια ζημιά έχουν κάνει και στην επιγραφή, όπου αναγράφεται το όνομα του σταθμού.
Στο παρελθόν άγνωστοι πέταξαν κόκκινες μπογιές πάνω στις τζαμαρίες του σταθμού Βενιζέλου, άλλοι έγραψαν με γκράφιτι στο Σιδηροδρομικό Σταθμό, μετά από εκτεταμένα επεισόδια βόμβα μολότοφ έπεσε στον σταθμό Συντριβάνι, ενώ παλαιότερα άγνωστοι έγραψαν με σπρέι ακόμη και σε συρμό.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



