Κίνηση στους δρόμους: Στο «κόκκινο» ο Κηφισός – Πού υπάρχει μποτιλιάρισμα
Με υπομονή θα πρέπει να «οπλιστούν» οι οδηγοί🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μαζί με τους εκδρομείς επέστρεψε και η κίνηση στους δρόμους. Από νωρίς το πρωί της Τετάρτης (23/4) οι οδηγοί στον Κηφισό κινούνται με χαμηλές ταχύτητες καθώς παρατηρείται μποτιλιάρισμα από το ύψος της λεωφόρου Αθηνών στο Αιγάλεω έως και τη Μεταμόρφωση ενώ στο ύψος της Αχαρνών το πράγμα φαίνεται να πιέζει.
Συμφόρηση παρατηρείται και στη λεωφόρο Αθηνών όπου, η κίνηση των οχημάτων διεξάγεται με δυσκολία κυρίως στην έξοδο προς τα διυλιστήρια του Σκαραμαγκά. Καθυστερήσεις υπάρχουν και στο λιμάνι του Πειραιά όπου φαίνεται να επιστρέφουν και οι τελευταίοι.
Πολύ δύσκολα… περνούν και οι οδηγοί που είναι στη λεωφόρο Κηφισίας στο ύψος του Κολλεγίου Αθηνών.
Διαβάστε ακόμη
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



