Νέος Κόσμος: Αναβίωσε και φέτος το «έθιμο» των μολότοφ στην Ανάσταση
Από πυροτεχνήματα αλλά και... μολότοφ συνοδεύτηκε και φέτος η Ανάσταση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Από πυροτεχνήματα αλλά και... μολότοφ συνοδεύτηκε και φέτος η Ανάσταση έξω από τον Ιερό Ναό της Αναλήψεως στην οδό Λαγουμιτζή στον Νέο Κόσμο.
Το συγκρεκριμένο «έθιμο» που πραγματοποιείται τα τελευταία χρόνια, άλλες φορές έχει μεγαλύτερη ένταση και άλλες μικρότερη. Φέτος, δεν υπήρξαν ιδιαίτερες εντάσεις, παρά μόνο ρήψη μολότοφ και κροτίδων.
Το φαινόμενο, που πλέον έχει πάρει τη μορφή άτυπου «εθίμου», ξεκίνησε το 2011 από αγνώστους και επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο, με το σκηνικό να εξελίσσεται και φέτος χωρίς να αποφευχθούν τα επεισόδια.
Διαβάστε ακόμη
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



