Στο ΚΑΤ της Αθήνας νοσηλεύεται πλέον ο 15χρονος που τραυματίστηκε σοβαρά το Μεγάλο Σάββατο στην Κάλυμνο από φωτοβολίδα.362796_1Την ώρα που σημειώθηκε το περιστατικό, επικράτησε πανικός στο σημείο, με τον ανήλικο να ακρωτηριάζεται στα δάχτυλα του δεξιού χεριού. Στη συνέχεια μεταφέρθηκε με περιπολικό σκάφος στο λιμάνι της Κω και από εκεί με αεροδιακομιδή στο Γενικό Νοσοκομείο Αττικής «ΚΑΤ».Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι συνελήφθησαν οι γονείς του 15χρονου για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου και παραβίαση του νόμου περί όπλων, με το Λιμεναρχείο Καλύμνου να διενεργεί την προανάκριση.