Κρήτη: Στο νοσοκομείο δύο νεαροί - Τους λήστεψαν και τους ξυλοκόπησαν
Όπως κατήγγειλαν οι δύο νεαροί, οι δράστες τους επιτέθηκαν με ράβδο και τους χτύπησαν άσχημα, ενώ στη συνέχεια άρπαξαν ένα κινητό τηλέφωνο και περίπου 400 ευρώ σε μετρητά🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Άγριος καυγάς σημειώθηκε τα ξημερώματα της Τρίτης μεταξύ νεαρών, στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης, με αποτέλεσμα να μεταφερθούν στο νοσοκομείο ένας 18χρονος και ένας 23χρονος που δέχθηκαν ξυλοδαρμό από έναν 18χρονο, έναν 21χρονο και έναν 24χρονο.
Όπως κατήγγειλαν οι δύο νεαροί, οι δράστες τους επιτέθηκαν με ράβδο και τους χτύπησαν άσχημα, ενώ στη συνέχεια άρπαξαν ένα κινητό τηλέφωνο και περίπου 400 ευρώ σε μετρητά.
Τα θύματα μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο από όπου χθες πήραν εξιτήριο. Οι τρεις δράστες, συνελήφθησαν, ενώ σύμφωνα με το cretalive.gr, άλλοι τρεις νεαροί 18, 21, 20 χρόνων κι ένας 26χρονος ταυτοποιήθηκαν και αναζητούνται από την ΕΛ.ΑΣ.
Διαβάστε ακόμη
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



