Εξάρχεια: 66χρονη ζούσε με την πεθαμένη μητέρα της για 20 ημέρες
Στο σημείο έσπευσε ιατροδικαστής και εξέτασε το πτώμα, με τα στοιχεία να δείχνουν ότι δεν πρόκειται για εγκληματική ενέργεια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σοκαριστική υπόθεση έρχεται στο φως της δημοσιότητας, μετά τον θάνατο ηλικιωμένη στα Εξάρχεια, καθώς αποκαλύφθηκε πως η κόρη της ζούσε με το πτώμα της μητέρας της εδώ και 20 ημέρες!
Το περιστατικό έγινε γνωστό το πρωί του Σαββάτου, όταν στο σπίτι μετέβησαν άνδρες της ΕΛΑΣ και βρήκαν στο σημείο την κόρη της αποθανούσας η οποία τους δήλωσε ότι η μητέρα της πέθανε εδώ και 20 ημέρες.
Η 66χρονη φέρεται να είπε στους αστυνομικούς ότι δεν μπορούσε να αποχωριστεί τη μητέρα της, και γι αυτό το λόγο κράτησε τη σορό στο δωμάτιο, τυλίγοντάς την με σεντόνια και μαύρες σακούλες.
Στο σπίτι επικρατούσε ακαταστασία, ενώ υπήρχε και μια έντονη δυσοσμία που έκανε την ατμόσφαιρα αποπνικτική.
Στο σημείο έσπευσε ιατροδικαστής και εξέτασε το πτώμα, με τα στοιχεία να δείχνουν ότι δεν πρόκειται για εγκληματική ενέργεια. Όσον αφορά την 66χρονη, μεταφέρθηκε σε ψυχιατρικό ίδρυμα.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



