Κτηνωδία στη Θεσσαλονίκη: Δηλητηρίασαν 16 αδέσποτες γάτες
Η αστυνομία κάνει τους απαραίτητους ελέγχους για τον εντοπισμό του δράστη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μια αποτρόπαια πράξη συνέβη στη Θεσσαλονίκη, όπου άγνωστος φαίνεται να δηλητηρίασε δεκαέξι αδέσποτα γατιά στην περιοχή της Αγίας Μαρίνας. Μάλιστα υποβλήθηκε μήνυση κατά αγνώστου.
Έρευνα σε κάμερες από την αστυνομία
Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο αντιδήμαρχος Πρασίνου του δήμου Θεσσαλονίκης, Βασίλης Διαμαντάκης, το περασμένο Σάββατο μια φιλόζωη γυναίκα φρόντιζε, όπως συνηθίζει, μια ομάδα από 20 γάτες στις οποίες έβαλε φαγητό, ωστόσο κάποιος άγνωστος πρόσθεσε επάνω στην τροφή δηλητήριο.
Ο δήμος Θεσσαλονίκης ενημερώθηκε για το τραγικό περιστατικό με τον εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο, Σπύρο Τζελέπη, και μαζί με άλλους συνεργάτες έστειλαν τις νεκρές γάτες για νεκροψία, ενώ κρατήθηκε δείγμα από την δηλητηριασμένη τροφή.
«Η αστυνομία κάνει τους απαραίτητους ελέγχους για τον εντοπισμό του δράστη και ερευνά την υπόθεση μέσω των καμερών που έχει η γύρω περιοχή. Θέλουμε να εντοπιστεί και να τιμωρηθεί ο υπεύθυνος για να καταλάβουν κάποιοι πως για τέτοιου είδους αποτρόπαιες πράξεις υπάρχουν συνέπειες», είπε στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο κ.Διαμαντάκης.
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την προσφυγή της Κοβέσι - Την έκρινε απαράδεκτη
Ποιος φταίει; 3 λόγοι που η Ευρώπη «ψήνεται» αυτή την εβδομάδα
Αγκαλιασμένοι για 6.000 χρόνια: Η ιστορία πίσω από τους σκελετούς που ονομάστηκαν «Εραστές του Βολντάρο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



