Μενίδι: Απομακρύνθηκε ο οδηγός που έδωσε το τιμόνι του λεωφορείου σε ανήλικο – Η ανακοίνωση του ΟΑΣΑ
Ο Οργανισμός καταδικάζει το περιστατικό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το σοκαριστικό περιστατικό που έγινε γνωστό μέσω καταγγελίας, θορύβησε τον ΟΑΣΑ που προχώρησε στην απομάκρυνση του οδηγού.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με καταγγελία, ένας οδηγός λεωφορείου έδωσε το τιμόνι του οχήματος σε ανήλικο κατά τη διάρκεια δρομολογίου της γραμμής 749. Από τον ΟΑΣΑ ελέγχθηκε η καταγγελία και εν συνεχεία ο εν λόγω άνδρας απομακρύνθηκε από τη θέση του. Παράλληλα, ο Οργανισμός επισημαίνει στην ανακοίνωσή του ότι καταδικάζει το γεγονός και κάθε συμπεριφορά που θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των επιβατών.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΟΑΣΑ:
Με αφορμή καταγγελία επιβάτη ότι χθες Τρίτη 25/2 σε δρομολόγιο της γραμμής 749, ο οδηγός του λεωφορείου φέρεται να άφησε έναν ανήλικο να οδηγήσει το όχημα, ο ΟΑΣΑ προχώρησε άμεσα στη διερεύνηση του περιστατικού και τον έλεγχο του συγκοινωνιακού φορέα. Ο εν λόγω φορέας προχώρησε άμεσα στην απομάκρυνση του συγκεκριμένου οδηγού από τη θέση του.
Ο ΟΑΣΑ καταδικάζει κάθε συμπεριφορά που θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των επιβατών και είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με τους κανόνες λειτουργίας του. Ταυτόχρονα διαβεβαιώνει το επιβατικό κοινό και τους πολίτες ότι εφόσον διαπιστώνεται συμπεριφορά που δεν συνάδει με τους αυστηρούς κανόνες ασφαλείας του Οργανισμού, οι κυρώσεις είναι βαρύτατες.
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




