Ξάνθη: Συνελήφθηκαν τρία άτομα που προσπάθησαν να διοχετεύσουν πλαστά χαρτονομίσματα στην αγορά
Πραγματοποίησαν συναλλαγές με αυτά σε δύο περίπτερα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αντιμέτωποι με κατηγορίες για κυκλοφορία πλαστών νομισμάτων είναι δύο άνδρες και μία γυναίκα στην Ξάνθη.
Ειδικότερα, αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ξάνθης, έπειτα από σχετική καταγγελία, πραγματοποίησαν έρευνες και εντόπισαν τους τρεις ημεδαπούς, οι οποίοι, όπως διακριβώθηκε, την Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου, ενεργώντας από κοινού και με διαφορετικές συνθέσεις, έθεσαν σε κυκλοφορία συνολικά 122 πλαστά χαρτονομίσματα ονομαστικής αξίας 20 ευρώ. Συγκεκριμένα, πραγματοποίησαν συναλλαγές σε δύο περίπτερα της Ξάνθης, αγοράζοντας προπληρωμένες κάρτες.
Πραγματοποίησαν συναλλαγές σε δύο περίπτερα
Από αστυνομικούς της Ομάδας Δημόσιας Ασφάλειας του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ξάνθης σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος των τριών και κατασχέθηκαν τα πλαστά χαρτονομίσματα. Η δικογραφία που σχηματίσθηκε θα υποβληθεί στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Ξάνθης, ενώ η προανάκριση διενεργήθηκε από το Τμήμα Δίωξη.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



