Αχαΐα: Αποσωληνώθηκε η 14χρονη που είχε πέσει από βυτιοφόρο
Υποβλήθηκε σε δύο χειρουργεία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αποσωληνώθηκε η 14χρονη, η οποία είχε σκαρφαλώσει σε βυτιοφόρο χωρίς να τη δει ο οδηγός, με αποτέλεσμα να πέσει και να τραυματιστεί βαριά, στην Αχαΐα.
Το περιστατικό έγινε 19 Ιανουαρίου στο χωριό Καλαμάκι στην περιοχή της Ωλενίας. Το κορίτσι είχε πέσει με το κεφάλι και είχε χτυπήσει στο οδόστρωμα πολύ σοβαρά, με αποτέλεσμα οι γιατροί να χρειαστεί να τη διασωληνώσουν.
Ήταν πολύ δύσκολη η κατάστασή της, όπως ανέφερε ο Ανδρέας Ηλιάδης, διευθυντής της ΜΕΘ Παίδων και είχε χρειαστεί να γίνουν και δύο χειρουργεία από νευροχειρουργό τον Σωτήρη Ραυτοπούλου προκειμένου να αποκατασταθούν κάποιες ζημιές οι οποίες υπήρχαν στον εγκέφαλο του κοριτσιού, σύμφωνα με την ΕΡΤ.
Ευτυχώς, όλα πήγαν καλά και το απόγευμα της Τρίτης το κοριτσάκι αποσωληνώθηκε και πλέον μετράει αντίστροφα ο χρόνος μέχρι να επιστρέψει στο σπίτι της.
Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
«Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



