Εξάρχεια: Επίθεση με μολότοφ εναντίον αστυνομικών – Δύο συλλήψεις
Ομάδα 15 ατόμων επιτέθηκε με βόμβες μολότοφ και πέτρες εναντίον αστυνομικών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Επεισόδια σημειώθηκαν τα ξημερώματα στην περιοχή των Εξαρχείων με την Αστυνομία να προχωράει σε δύο συλλήψεις.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, μια ομάδα 15 ατόμων επιτέθηκε με βόμβες μολότοφ και πέτρες εναντίον αστυνομικών της Ομάδας Δράση στην πλατεία Ναυαρίνου, τραυματίζοντας ελαφρά έναν αστυνομικό στο πόδι.
Λίγη ώρα αργότερα, ομάδα 50 ατόμων επιτέθηκε στη διμοιρία των ΜΑΤ στη συμβολή της Μπενάκη με την Κωλέττη με πέτρες και άλλα αντικείμενα.
Όπως έγινε γνωστό από την ΕΛΑΣ συνελήφθησαν ένας 27χρονος και ένας 21χρονος που φέρονται να συμμετείχαν στις επιθέσεις.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



