Θεσσαλονίκη: Φοιτήτριες βούτηξαν στον Θερμαϊκό για να καλωσορίσουν το 2025
Οι τέσσερις φοιτήτριες βρίσκονται με πρόγραμμα Erasmus στη Θεσσαλονίκη Θεσσαλονίκη: Φοιτήτριες βούτηξαν στον Θερμαϊκό για να καλωσορίσουν το 2025🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Σε... ακατάλληλα νερά βούτηξαν τέσσερις φοιτήτριες από την Πορτογαλία και το Βέλγιο το πρωί της Πρωτοχρονιάς. Μετά τη βραδινή τους έξοδο θέλησαν να πέσουν στα νερά του Θερμαϊκού, παρότι γνώριζαν πως δεν είναι και τα πλέον καθαρά της χώρας μας. Οι τέσσερις φοιτήτριες βρίσκονται με πρόγραμμα Erasmus στη Θεσσαλονίκη και θέλησαν να ξεκινήσουν με κάτι παράτολμο τη νέα χρονιά.
Οι νεαρές κοπέλες άφησαν τα βραδινά τους ρούχα και τα τσαντάκια με τα …στρας που περιείχαν τα προσωπικά τους αντικείμενα στα σκαλιά της προκυμαίας, λίγα μόλις μέτρα από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, αποχαιρέτησαν για λίγο τους άνδρες της παρέας τους και βούτηξαν στη θάλασσα με τα εσώρουχά τους.
Σύμφωνα με τους δύο φίλους των κοριτσιών που θέλησαν να κάνουν το πρώτο τους μπάνιο για το 2025, οι φοιτήτριες γνωρίζουν ότι τα νερά είναι ακατάλληλα για κολύμπι, αλλά αφού επιβιώνουν τα ψάρια, πιστεύουν ότι θα επιβιώσουν και οι ίδιες!

Πάντως, το κολύμπι στο Θερμαϊκό κόλπο είχε εκπλήξεις που είχαν την όψη …μεδουσών, που ωστόσο ήταν τα απομεινάρια από τα φωτισμένα φαναράκια των ευχών, που υψώθηκαν χθες στον ουρανό της Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο σχετικής εκδήλωσης.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



